Track: Thuis (ft. Retain)

Standaard

Lyrics:
Ja bij U kom ik thuis, ik rust uit bij het kruis
Ik heb het zo nodig, want zo kom ik weer eruit
Vruchten die ik draag, lijkt op rottend fruit
Die vrucht ziet er soms ó zo verlokkend uit
Een fluisterstem, eigenlijk een rotgeluid
Als’k het geluid herken, maak ik een Gods besluit
Maar soms val ik toch, wordt de vrucht geplukt
Voor ik het doorheb, lijkt de lucht bedrukt
Wat een ongeluk, tis me weer gelukt
Eigen weg gekozen, geluisterd naar de boze
Eigendunk steeds brozer, voel me gebroken
Herkenbaar beeld wat ik hier voor je teken?
Iedereen zondigt, uit Gods Woord gebleken
Machteloos en gebroken, zo kan je het ervaren
Er is een plek van rust in alle gevaren
In de beschutting van de Allerhoogste, zal Hij me bewaren

Geloof me het is geen fluitje van een cent
Elk huisje heeft zijn kruisje dat is bekend
Klopt, want Thuis heeft een heel groot houten kruis
Niet voor aan de muur boven het fornuis
Ik zal je vertellen over zijn betekenis
Ik weet wat zeker is, dat daar mijn leven is
Omdat de weg van de dood daar betreden is
Ziekte gedragen, zodat Bram genezen is
Hartsverandering, geen tijdelijke belevenis
Ik weet dat alle duisternis nu verdreven is
Dat het niet bij Zijn dood gebleven is
Nee Hij stond op, ging terug naar zijn Vader
Als onze God, overspoelt ons met genade
Dus kies de weg naar huis, mocht je verdwalen
We kunnen balen, of lijden onder kwalen
Ik wil je vragen, kom Thuis bij God, Hij zal je dragen

Reageer

